dissabte, 14 d’abril de 2012

TREBALL EN EQUIP


Per fer aquesta autoavaluació m’he basat  en els acords inicials.
           Pel que fa a la freqüència de connexió, resposta de missatges i absència sense avís, tot i que hem avisat de l’absència prolongada sense connexió, sí que passa molt de temps sense fer aportacions al nostre fòrum i els missatges no es contesten en el termini acordat. Això suposa, en la meua opinió, que la comunicació és escassa, i, en molts aspectes (propostes, participació, opinions, etc.) nul·la.
           Si parem atenció a la temporalització i la coordinació, hem de reflectir que no vam presentar la PAC1 en el termini inicial (27/03), sí en el final (1/04) però no vam concloure la PAC amb 48 hores de marge. Així mateix, els coordinadors encara no hem fet la temporalització de les tasques que hem de fer, com tampoc estem coordinant la nostra àrea (manca d’informació, entre d’altres).
Quant a la gestió d’arxius, en aquest cas no tenim cap problema, perquè tampoc estem fent ús d’aquest espai.
           Resta valorar l’actitud que tenim envers el projecte, però crec que seria millor fer una reflexió dels valors que la componen i cadascú done la seua opinió en aquest espai.

1 comentari:

  1. La veritat jo anava al principi una mica perduda, perquè són moltes coses que s'han de tenir en compte i a més moltes coses s'han de consensuar virtualment.Però som positiva quant al resultat final.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.