dimarts, 1 de maig del 2012

TECNOLOGIA DIGITAL


 


Cap integrant del grup no tenia molta experiència prèvia en el disseny de blogs. El document @ctitud digit@l ens ha facilitat molt la nostra feina, en tot moment hem tingut clares, en la confecció del nostre blog, les directrius que l’autor del document Enric Bruguera Payà estableix en relació a un blog: “L'estil, el to i la correcció de les anotacions són definitoris de la identitat i credibilitat de l'autor d'un blog. Al costat de l'acceptació generalitzada d'estils personals de redacció i expressió, el tipus de llenguatge i la forma de plasmar-lo poden acreditar o desautoritzar un blog de manera global i potenciar-ne o limitar-ne les expectatives de comunicació i relació.” En relació a aquesta afirmació crec que l’estil, el to i la correcció de les nostres etiquetes/entrades són definitoris d’un estil clarament original, que és caracterizat per cada membre del nostre grup.

Pel que fa al procés de creació, cal dir que primerament vam triar una eina per editar el nostre blog; de les suggerides pel consultor vam escollir Blogger, ja que sembla ser  pensada per a principiants. El mètode d’aprenentatge que més resultats ens ha proporcionat  ha estat el d’experimentar a través de l’assaig i de l’error. No obstant, ens hem trobat amb algunes dificultats pel fet de categoritzar amb categories/etiquetes. Malgrat aquest problema, hem continuat sense problemes amb la confecció de les primeres categories/etiquetes demanades pel professor a l’enunciat de la PAC2. Així mateix vull fer esment de la millora en la gestió de la informació, gràcies al document Procés de cerca i localització per internet. També hem utilizat Zotero, una eina que ens ha permès proposar i compartir la bibliografia de les nostres cerques.
En conclusió, encara ens queden fer molts avenços i trobar-nos amb dificultats al llarg del procés que ens queda. Tot i axí, ho afrontem amb moltes ganes d’aprendre dels avenços i dels nostres errors, esperant que en les properes PACS s’estableixi entre els membres del grup un debat sobre els interrogants/dubtes que cada tasca genera. D’aquesta manera realitzarem un aprenentatge col·laboratiu i no tan individual com fins ara. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.